image description
 

НДІ ПБ і НС МНС Беларусі

Распрацоўкі ў галіне навучання бяспекі

Рэспубліканскі цэнтр бяспекі МНС - так для сцісласці называюць Цэнтр даследаванняў у галіне бяспекі жыццядзейнасці і ўзаемадзеяння з грамадскасцю НДІ ПБіНС.

Менавіта тут працуюць спецыялісты, якія ствараюць наглядна-выяўленчую прадукцыю, аўдыяролікі, відэафайлы для сацыяльнай рэкламы МНС і навучання насельніцтва. Ва ўмовах сучаснага свету, калі з ранняга ўзросту чалавек прывучаецца ўспрымаць інфармацыю ў выглядзе кліпаў, своеасаблівай мазаікі яркіх візуальных вобразаў, гэтая сфера з'яўляецца адной з дзейсных ў працы з насельніцтвам.

Пры стварэнні любога выгляду такой прадукцыі заўсёды хочацца зрабіць якасную сацыяльную рэкламу. Ці будзе прачытаны слоган, размешчаны на плакаце, білбордзе і г.д.? Запомніцца ці што? Захоча чалавек спыніць свой погляд на дадзеным прадукце або палічыць яго ня цікавым? З гэтага вынікае, што галоўная мэта нагляднай прадукцыі - зацікавіць чалавека, зачапіць яго ідэяй, звярнуць на сябе ўвагу, абвясціць наяўную праблему ў даступнай і зразумелай форме. Для гэтага рэспубліканскім цэнтрам прапаганды МНС зроблены шэраг крокаў.

Работнікамі МНС быў праведзены аналіз стану сацыяльнай рэкламы, якая размяшчаецца на ўсіх без выключэння рэкламных носьбітах. У выніку ў Міністэрстве па надзвычайных сітуацыях Беларусі утвораны рэдакцыйна-мастацкі савет, праца якога накіравана на тое, каб пазбегнуць «бескарыснай рэкламы ні пра што».

Другім крокам у працы па стварэнні якаснай сацыяльнай рэкламы МНС стала распрацоўка брэнд-пакетаў тэматычных акцый, у якія адначасова ўваходзяць эскізы білбордаў, перацяжак, рол-стэндаў, лістовак, афармлення грамадскага транспарту, плакатаў для тратуарных сіці-боксаў і г.д.

Гэты вопыт узяты з маркетынгавага асяроддзя, калі для стварэння паспяховай камерцыйнай або сацыяльнай рэкламы выкарыстоўваецца, як правіла, комплексны падыход. Запускаецца цэлы комплекс рэкламных вырабаў, медыяпасланняў, сюжэтаў і інш., аб'яднаных агульным фірмовым стылем і сюжэтным зместам, чым дасягаецца раўнамерны і якасны з псіхалагічнага пункту гледжання ахоп аўдыторыі. Пры гэтым масіраванага тыражу не патрабуецца, так як супольнасць стылю розных медыясродкаў стварае эфект масавасці акцыі і не размывае ідэі паслання.

Трэці. Адзін з самых складаных крокаў - выкарыстанне «крэатыўных» рашэнняў пры стварэнні сацыяльнай рэкламы МНС. Напрыклад, нямала спрэчак і водгукаў у СМІ, сацыяльных сетках атрымала серыя выпушчанай ў 2014 годзе рэкламнай кампаніі МНС пад агульнай назвай «У свеце жывёл». Галоўны вынік, - гэта не тое, што рэклама падабаецца ці не патэнцыйнаму «спажыўцу», а той, што пра яе гавораць. А значыць, кажуць і пра праблему пажараў або купання ў нецвярозым стане.

У раздзеле Мультымедыйныя матeриалы па АБЖ мы сабралі лепшыя напрацоўкі рэспубліканскага цэнтра прапаганды МНС.


Назад

 

Галасаванне
Мабільны дадатак
Мабільны дадатак
Чароўная книга
Чароўная книга
Адміністратыўныя працэдуры
Адміністратыўныя працэдуры
Гарачыя лініі МНС
Гарачыя лініі МНС
Прапановы ў ТНПА
Прапановы ў ТНПА
Нацыянальная бяспека
Нацыянальная бяспека
Міністэрства
Закрыть
Зачыніць Зачыніць Зачыніць
Зачыніць

Центральный аппарат МЧС

Территориальные управления

Департаменты

Закрыть