- 220046, г.Мінск вул.Солтыса, 183а
-
(+375 17) 388 97 00
-
+375 (17) 388 97 01
- niipb@mchs.gov.by
Распрацоўкі ў галіне навучання бяспекі
Рэспубліканскі цэнтр бяспекі МНС - так для сцісласці называюць Цэнтр даследаванняў у галіне бяспекі жыццядзейнасці і ўзаемадзеяння з грамадскасцю НДІ ПБіНС.
Менавіта тут працуюць спецыялісты, якія ствараюць наглядна-выяўленчую прадукцыю, аўдыяролікі, відэафайлы для сацыяльнай рэкламы МНС і навучання насельніцтва. Ва ўмовах сучаснага свету, калі з ранняга ўзросту чалавек прывучаецца ўспрымаць інфармацыю ў выглядзе кліпаў, своеасаблівай мазаікі яркіх візуальных вобразаў, гэтая сфера з'яўляецца адной з дзейсных ў працы з насельніцтвам.
Пры стварэнні любога выгляду такой прадукцыі заўсёды хочацца зрабіць якасную сацыяльную рэкламу. Ці будзе прачытаны слоган, размешчаны на плакаце, білбордзе і г.д.? Запомніцца ці што? Захоча чалавек спыніць свой погляд на дадзеным прадукце або палічыць яго ня цікавым? З гэтага вынікае, што галоўная мэта нагляднай прадукцыі - зацікавіць чалавека, зачапіць яго ідэяй, звярнуць на сябе ўвагу, абвясціць наяўную праблему ў даступнай і зразумелай форме. Для гэтага рэспубліканскім цэнтрам прапаганды МНС зроблены шэраг крокаў.
Работнікамі МНС быў праведзены аналіз стану сацыяльнай рэкламы, якая размяшчаецца на ўсіх без выключэння рэкламных носьбітах. У выніку ў Міністэрстве па надзвычайных сітуацыях Беларусі утвораны рэдакцыйна-мастацкі савет, праца якога накіравана на тое, каб пазбегнуць «бескарыснай рэкламы ні пра што».
Другім крокам у працы па стварэнні якаснай сацыяльнай рэкламы МНС стала распрацоўка брэнд-пакетаў тэматычных акцый, у якія адначасова ўваходзяць эскізы білбордаў, перацяжак, рол-стэндаў, лістовак, афармлення грамадскага транспарту, плакатаў для тратуарных сіці-боксаў і г.д.
Гэты вопыт узяты з маркетынгавага асяроддзя, калі для стварэння паспяховай камерцыйнай або сацыяльнай рэкламы выкарыстоўваецца, як правіла, комплексны падыход. Запускаецца цэлы комплекс рэкламных вырабаў, медыяпасланняў, сюжэтаў і інш., аб'яднаных агульным фірмовым стылем і сюжэтным зместам, чым дасягаецца раўнамерны і якасны з псіхалагічнага пункту гледжання ахоп аўдыторыі. Пры гэтым масіраванага тыражу не патрабуецца, так як супольнасць стылю розных медыясродкаў стварае эфект масавасці акцыі і не размывае ідэі паслання.
Трэці. Адзін з самых складаных крокаў - выкарыстанне «крэатыўных» рашэнняў пры стварэнні сацыяльнай рэкламы МНС. Напрыклад, нямала спрэчак і водгукаў у СМІ, сацыяльных сетках атрымала серыя выпушчанай ў 2014 годзе рэкламнай кампаніі МНС пад агульнай назвай «У свеце жывёл». Галоўны вынік, - гэта не тое, што рэклама падабаецца ці не патэнцыйнаму «спажыўцу», а той, што пра яе гавораць. А значыць, кажуць і пра праблему пажараў або купання ў нецвярозым стане.
Назад